DAG TVÅ

Lyckades mot förmodan trots allt hålla mig ifrån suget att tända en cigg igår. Har laddat armen med ännu ett plåster och ger mig på dag två. Känns som om minsta lilla motgång är en orsak till att börja igen MEN nu ska jag inte tänka på det utan jag tar dag för dag.
Ha ha vem vet när Lasse kommer hem har jag kanske börjat riva ner tapeterna hahahah.
Allt för att ha nått annat att pyssla med. Igår kväll snodde jag Cornelias stickning, hon har lärt sig sticka hos mormor och hade med sig hem en påbörjad halsduk. Den fick jag tag i igår kväll och stickade och stickade så nu är den ju snart klar hahahha. Tror inte jag har hållt i stickor och garn på minst 20 år men det plockade bort lite tankar iallafall.
Åkej....redo för day two

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...