ENSAM KVAR

Familjen åker till Karlshamn till Lasses syster på gåsamiddag med släkten.
Jag stannar hemma ,ska köra lite vaxningar idag och ner till Malmö imorgon och eftersom man inte kan klona sig så får det bli så här. Lasse, barnen och farmor får äta och dricka gott i Karlshamn medan jag jobbar.
Måste få in tekniken ordentligt och är tacksam för alla försökskaniner som ställer upp.
Skulle dock behöva fler brasse behandlingar än ben eftersom det är brasse tekniken som jag ska ta certifikat på. Men så klart är jag glad för allt jag får öva på.
Ha en härlig lördag. Blir nog inte så mycket bloggande idag..... :(
Får väl ge ungarna lite frukost nu och se till att familjen kommer iväg ordentligt.
Njut nu av gåsen och kör försiktigt, puss

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...