FLITIG SOM ETT BI

Som vanligt har man eld i baken och har nu putsat alla fönster på insidan, utsidan tar jag när det slutat regna. Bytt gardiner, tänkte klä om soffan, tvättat och grejat.
Med andra ord så är fönstren redo att få lite stakar nästa helg :-)
Fattar inte att det är första advent snart och att det är 34 dagar kvar till julafton.
Har ingen alls känsla för julen i år. Jag som brukar vara i god tid med allt....orkar nog inte bry mig så mycket i år. Inser att det är dax för adventskalendern till ungarna också men hallå och när hade jag tänkt fixa det då???? Nåja 9 dagar kvar till första december så jag har ju gott om tid på mig eller ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...