HOME SWEET HOME

Hemma igen, ja som faktiskt sen ett tag tillbaka....
Kan ju säga att Ullared var smockat. Vissa avdelningar sket jag och Henriette fullständigt i, typ barnavdelningen, leksakerna och kläderna. Det stod fullkomligt still i gångarna och kom du in i fel gång så kom du ta mig tusan inte därifrån. Panik. Men hur som helst så gjorde man ju ändå av med lite pengar och då känns det ju alltid bra ?! NOT!!!
Fick med mig lite smått och gott hem typ ljus och gardiner, godis och kalendrar m.m.
Nu blir det till att softa lite innan det är dax att duka bordet, ikväll får vi middagsgäster så Lasse står väl för maten ( precis som vanligt= ätbar mat )och jag står för pyntandet, hihi.
Have a nice evening folk`s........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...