TIDIG MORGON

Vaknade tidigt, försökte inte ens somna om utan gick upp och satte på en kopp kaffe.
Njöt av lugnet så länge det nu varade innan övriga familjen började tassa runt i huset.
Idag ska min kära far hjälpa oss att lägga lite kantsten och jag ska få äran att vaxa min mors skäggstubb, det kan ju bli spännande. Fantastiskt att hon vågar annars tycker hon inte alls om när jag plågar henne, fniss. Ska bli intressant och höra vad hon tycker om det och vem vet kanske jag kan övertala henne till att vaxa benen också. Jag måste ju öva....
Får iväg och fixa en stålampa och något skydd som jag kan ha i fönsterna nere på jobb så man inte kan titta in utifrån. Även om man inte ser så mycket in i vanliga fall så tror jag nog att det känns bättre för den som blir vaxad . Stålampa behöver jag för att kunna se alla hårstrån ordentligt, slut på mysbelysningen med andra ord. Får väl ut och slåss på IKEA tillsammans med alla andra, suck.

1 kommentar:

Ethel sa...

Hej Tina! Behöver du fler och öva på så bara hör av dig. Jag kan snart göra rasta flätor på mina ben. hahahah
Ha det så bra.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...