VILKEN JÄVLA DEPP

Åh, vilken depression jag fick nu ikväll. Tittade med ett halvt öga på Robinson och blev bara så jäkla deppad plötsligt. Usch, vet inte om jag ska gråta en skvätt, tycka synd om mig själv och hoppas på att det går över igen. Usch vad trisst allt plötsligt blev :( .
Är det månne nikotinet som sätter in en stöt nu när det går så bra med sluta röka projektet.
Alltid så mycket enklare vid en depp att ta en cigg för att lugna ner sig, men va fan det är farligt att röka, man får cancer och mår skit dåligt så varför börja igen....
Just nu känns livet väldigt pissigt iallafall.....
Måste rycka upp mig för att överleva helgen ( UTAN CIGG )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...