BORD DUKA DIG........

Håller på att duka bordet nu. Var ute på Familia för att hitta en blåsa att ha på mig. Hittade en jävligt snygg fest blåsa i svart som satt skitsnyggt men så står man där i provrummet och tänker....Jaha och när ska jag ha denna på mig igen då???? Kanonsnygg verkligen . Kom på att jag ska på bröllop i januari...javisst ja inte kan man ha svart klänning på ett bröllop, synd. Kontentan av det hela är att det blev ingen klänning, det blev ingenting alls. Så nu får det verkligen bli en gammal lase som hänger i garderoben och det lär inte bli nått glitter eller glamour :((
Tillbaka till dukningen

1 kommentar:

Anonym sa...

ehhhhh, klart man kan ha svart kledning i bryllyp.. ref lite piff med lite färgklatt typ skarf, diamanter osv....;)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...