CERTIFIERAD

Ja då har man ytterligare ett certifikat att hänga på väggen. Kan numera även titulera mig certifierad brasse vaxare hahahahhaah.
Frågan är om jag kommer att hänga upp det där diplomet?! Har inte fått det med mig hem så jag vet inte riktigt hur det ser ut än och det är väl det som får avgöra om det hängs upp.
Det gick bra iallafall, lite nervöst var det nog allt när det ligger en okänd på bänken och en lärare som står över en....gulp.
Lyckades dock bra och fick lite tips på vägen att ta med mig i bagaget så nästa nu som kommer till mig....pass upp hahahahah.
Nä nu iväg och hämta Cornelia på skolan.

1 kommentar:

Louise sa...

Grattis!!! Vad skoj, hade iofs gått till dig utan certifikat!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...