EN ARBETSDAG KVAR

Bara en arbetsdag kvar, skönt. Känner verkligen att jag behöver en paus.
Klockan 18.00 imorgon börjar man att fira jul, tjoho.
Cassie har varit i stan idag efter skolan och hittat julkläder. Hon blev ju lite konfundersam när hon läste på min blogg att jag varit och handlat med Cornelia igår, men jag hann ju aldrig tala med Cassie innan hon läste mitt inslag om att jag tänkt att hon kunde åka till stan själv nån dag efter skolan.
Detta gjorde hon då idag och jag vet ännu inte vad hon köpt sig och det är ju med spänd förväntan man vill se resultatet av hennes shopping runda.
Det mest intressanta är att se OM det blev några pengar kvar, mest troligast INTE hahaha. Tjejen med spender byxorna precis som sin mamma.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...