FÖRVIRRAD

Känns som om det skulle vara söndag idag....känns så eftersom Lasse var ledig igår så igår trodde jag att det var lördag hela dagen, vilken lättnad att vakna upp och inse att det faktiskt bara ÄR lördag idag och att man har ytterligare en vilodag att se fram emot.
Vad händer idag då?? Tänkte baka lussebullar, pepparkakor,rota i tomtelådan. Försöka få till lite julstämning i huset. Skulle kanske jula till det lite nere på jobbet också.....suck, var ska jag börja???
Lars är på väg till Malmö där det är bordtennis match så han är väl inte hemma förrän senare i eftermiddag. Cassie sov hos Malin inatt så just nu är det bara jag och Cornelia som går omkring och skrotar.
Får klä mig, hoppa ur pyjamasen och köra iväg och handla ingredienser till bullbaket.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...