FY F-N VAD KALLT

Shit så kallt det var ute. Jag ,Lars och Cornelia åkte bort till mina föräldrar där det säljs julgranar vid "gamla" kiosken. Höll ju på att frysa ihjäl medan vi gick där och tittade och valde gran. Blev ett snabbt beslut och en fin gran. Kanske lite liten till vår stora gillestuga ,men den får duga i år.
Jag gick inom affären på vägen hem och skulle handla lite. Gick hem sen och det är inte långt att gå, men fy fanken vad jag frös. Benen och händerna var iskalla trots tjocka jeans och vantar. Det är bara -5 grader men det kändes som -15 tack vare blåsten. Hu vad det var skönt att komma in i stugvärmen igen.
Nu blir det till att värma upp sina leder lite innan grannen kommer.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...