JULKLAPPSJAKT

Ledig idag.....skönt.
Lasse är också ledig han har tagit semester idag för att hinna med lite julklappsjakt. Jag överlåter det till Lasse eftersom jag ska iväg själv.
Jag ska iväg på kollegeträff i eftermiddag tillsammans med Maggan, Lena och Kate.
Vi ska träffas hemma hos Maggan denna gången eftersom vi var lite sent ute att boka julbord.
Alltid lika trevligt att träffas och diskutera allt runt omkring företagandet och massor av annat.
Skulle vilja till systemet idag.....hörde talas om en glögg som smakar lakris och som tydligen skulle vara jättegod både kall och varm och eftersom jag ÄLSKAR lakris så tror jag att det kanske skulle kunna passa mina smaklökar.
Skulle också köpa lite av det goda rödvinet som jag drack i tisdags på DONNA träffan....vad var det nu det hette ????
Jo, CLAUDIO ROSSO.
Ja en tur till systemet får det absolut bli idag :))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...