LADDAD

Handlat tilltugg till kvällens glöggparty innan det blir dax att åka ner till stan och kolla på årets sista show med Champange Safari. Lasses bror kommer väl snart och Henriette och Mårten ska hämtas vid båtarna kl.15.00. Ungarna ska till mormor och morfar och folket kommer kl.16.30 ca. Så varför sitter jag då vid datorn och bloggar istället för att sätta fart på benen ytterligare en gång idag och hoppa in i duschen. Nu kom Lasse hem från jobbet så nu är det slut på husfriden :-).
Var lite upprörd på honom innan idag när jag plockade ut tvätten från maskinen och undrade varför den ny tvättade tvätten var alldeles svart prickig...ända tills jag upptäckte en söndertvättad snusdosa. Tror ni att jag svor???? Svar - JAAAAAAAA.
Fick tvätta samma tvätt två ggr till innan den blev ren. Tips, töm fickorna nästa gång.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...