MER SNÖ

Tittar ut denna morgon och ser att det snöar lite lätt igen. Kan väl kännas ganska mysigt så länge man slipper köra i det och det är just det jag ska göra idag nu på morgonen innan jobb.
Ok, lite kul är det väl att slira sig fram på gatorna. Har en ganska lugn dag idag och ikväll ska jag och Cilla iväg. Jag har gått med i ett kvinnligt nätverk som heter Donna af Helsing och ikväll ska dom ha julträff, ska bli jättekul och intressant. Mat, dryck, underhållning, lotterier och en stor goodiebag. Jag har tänkt på min marknadsföring och lottar ut en behanling samt har lagt ett kanonerbjudande till alla i goodiebagen, sen hoppas vi ju på att några av dom 70-80 personerna som kommer nappar på mitt erbjudande och kommer .....så jag får ännu mer jobba att göra...så jag kan stressa lite till och tömmer min kalender helt på tider hahahahah. Trevligt inslag på en tisdagkväll iallafall :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...