NARNIA

Har varit på bio med mina två töser och sett Narnia i 3D. Bra film men Cornelia blev rastlös mot slutet av filmen och frågade sista halvtimmen hur mycket det var kvar sälert tio ggr. Efter filmen gick vi in en runda på Söderpunkten, blev inget rea shoppande. Snart blir det middag innan Lasse ska bort till min far och basta tillsammans med grannen. Jessica bjöd hem mig på ett glas vin för hon var barnledig men jag får stå över denna gången. Inte kul att släpa med ungarna dit om hon inte har barnen hemma och eftersom vi bägge ska upp och jobba tidigt imorgon så skulle det ju inte vara för sent iheller. Hade verkligen varit på sin plats att dela en vinare med Jessica och dryfta lite skit med henne, skulle behövas lite tjejsnack ,fniss.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...