NER SOM EN FURA UPP SOM EN TUPP

Jag skulle nog våga påstå att man har känt sig piggare. Vaknade så klart av att Lasse traskade runt i huset efter endast 4 timmars sömn. Försökte lägga kudden över huvudet och somna om men det var ju lönlöst. Upp med tuppen på ostadiga bambiben.
Kontentan av gårdagen är trots allt ett hyfsat mående fast väldigt trött.
Superrolig kväll hade jag och jag kan nog tom skriva vi för jag är övertygad om att alla hade superkul. Anders och Lena har åkt hem till Varberg / Kungsbacka , jag har slagit in lite paketer och funderar på om jag ska börja med julgodiset redan nu eftersom veckan kommer att vara jäkligt intensiv i övrigt.
Anders har beställt knäck ( suck ) och is choklad så man får väl doppa nyllet i kastrullerna och veva ihop lite knäcksmet. Går ju säkert kanonbra idag hahaha.
Dagen kommer annars mest att bestå av soffan tror jag ( efter att jag gjort lite nytta )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...