REDAN KVÄLL

Jösses vad dagen gick fort. Efter en trevlig samkväm med mina kolleger som bestod i att lösa olika världsproblem och tala förnuft med varandra så bröt vi upp efter 2 1/2 timme. Jag spatserade hem till ett tomt hus men strax efter kom Lasse ochCornelia hem. Eftersom Lasse tjatat ett tag på mig så s jag till honom att nu skulle han bli vaxad. Sagt och gjort :-) han är numerad min första manliga försökskanin. Var han blev vaxad???? DET har ni ABSOLUT inte med att göra hahahahahah.
Nu blir det snart kvällsmat som Lasse pysslar med just nu sen ska han hem till mina föräldrar och basta för att mest troligast även vinterbada i poolen ( som inte är uppvärmd )tillsammans med min far. Jag lär sitta hemma och dricka lite vin och bara mysa med ungarna.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...