SNART FREDAG

Veckan är alltså snart avklarad. Lugnet före stormen kan man väl säga för såvida inte det blir mycket sjukdomsbortfall nästa vecka eller julveckan så lär man ju få känna att man lever.
Har kunnat njuta av lugnet denna veckan även om man inte fått gjort ett skit. Man borde ju kanske kunnat köpa lite julklappar, pyntat ( iallafall på jobb ) och lite andra småsysslor som man alltid har MEN nej......
Inget vettigt som är gjort inte. Får fixa och dona i helgen istället, en massa bakande, pyntande lär det bli (tror jag). Cornelia vill ju så gärna göra papparkakor och lussebullar får vi väl också se till att baka ( jag som tycker att det är hur tråkigt som helst att baka :) )
Jaja, först ska jag jobba i 2 1/2 timme till SEN är det äntligen helg för min del.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...