YES

Då var det fredag igen för min del. Ett glas vin efter god mat och strax Robinson.
Vädrets kaos har lagt sig och jag hoppas verkligen att det håller sig där det är nu för imorgon bitti ska jag ner till Malmö och ta certifikat ( hoppas jag ) i Brasse vaxning.
Kan man få certifikat i det ? Japp tydligen och imorgon är det min tur att visa mina framsteg. Nervös ? Nä....inte för B-vaxningen utan snarare för körningen dit och hem.
Kör i god tid och tar det lugnt så fixar det sig nog utan större problem.
Fredagen lär annars bjuda på städning och julgrans pyntning.
Lördagen utgång med kompisar då vi ska se Champange Safari På Tivoli och efter det lär vi alla göra stan osäker. Söndagen.....mest troligen kommer den att bestå av huvudvärk.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...