FREDAG SOM ALLA ANDRA FREDAGAR

Ingen sovmorgon blev det. Det hade annars varit skönt efter nattens snurrande fram och tillbaka. Bosse kom och lämnade Sofia runt åtta tiden så man fick ju se till att vara uppe då men jag trodde jag skulle dö när väckarklockan ringde halv åtta.
Shit så trött jag var. Totalt orkeslös vilket iof blev bättre efter en dusch då jag piggnade till lite.
Tog ungarna med mig , hämtade Lasse och ner på swedbank där vi hade ett ärende. Passade på att titta in till min egna bank också. Lämna Lasse på jobb igen och så hem.
Tror jag ska ta med alla barnen ut på en fika på stan idag faktiskt. Väntar bara in Sanna som ska va med Cassie idag. Ska ut till Bauhaus och lämna tillbaka lite grejor och handla lite mat hade jag tänkt mig också. Fast det är klart....morgondagen kommer ju också. Kan ju likväl ta Bauhaus då istället för Lasse är ju ändå inte hemma imorgon.
Satsar nog på stan och fika idag, lite mys och lugn.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...