HÄST I KÄLLAREN

- Varför har vi en häst i källaren undrade Cassandra.
-Häst ???? sa både jag och Lars
- Ja eller vad det nu är för stort som står där, svarade hon
-Jaha ,du menar crosstrainern som jag ev ska köpa av grannen sa jag.
Till saken hör då att Lasse och Herbjörn precis burit ner en stor crosstrainer som Louise tröttnat på och ställt i vår källare. En stor jäkla skapelse som jag ska föröka bli aktiv på.
Cassie hoppade upp och provade den
- Hi hi, det var ju lite kul sa hon
-Jag utmanar dig sa jag. Jag ska alltid slå ditt rekord oavsett hur länge du står och tränar på den så ska jag stå längre än dig.
Efter jag sagt det så ångrade jag mig nästan...shit ,vem vet hur länge Cassie orkar för jag provade 5 minuter hahahah och var pisstrött efter. Kändes ju i benen direkt.
Vilken tur att jag började prata med Louise om att jag funderade på att köpa ett löparband och vilken tur att hon tröttnat på sin crosstrainer så jag kunde få in den till mig här.Kanske man blir redo för beach 2011 nu då mohahahah.
( ligger ner asgarvar och håller mig om magen av skratt )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ligger åsså ner o asgarvar!!!!!! Me want to see!!!!PUss

Tina sa...

HAHAHABEVIS KOMMER PÅ YOUTUBE HAHAH NOOOOOOOOOOOT

Louise sa...

Jag har haft den i några år utan att komma i form till "beach 20XX". Det hjälper tydligen inte att bara ha den stående........... ?! Slit den med hälsan!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...