I AM ALIVE

Godmiddag alla nära och kära . Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att år 2011 ska bli ett toppen år. Vaknade hur pigg som helst halv elva idag. Klart jag drack ju inte så mycket igår iheller med tanke på att jag fick så ont i min mage och det är väl anledningen till att jag överlevde gårdagen. Kom väl i säng närmare 04.30, plockade undan lite och stöp i säng.
Gissa vad som ska hända idag då??? Jo nu ska man städa igen, suck. Tur jag inte städade så himla noggrant innan gästerna kom för NU ser här ut som F-N, hahah.
Vem hällde klister på golvet i köket och vem hällde ut hela saltkaret på bordet och golvet i storarummet ???? Spottar i nävarna och sätter fart.

3 kommentarer:

Louise sa...

Det var inte jag, men jag vet vem som gjorde det.......

Tina sa...

Hrm....vi får ta ett snack sen hihi.

Anonym sa...

hmmmmm, coca-cola heter det......ref kökhroria

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...