SPRING I BENEN

En i soffan i källare och en i sängen uppe, det är fördelningen på mina sjuka barn.
Hade jag haft stegräknare på mig idag så hade man nog gjort ett och ett annat steg. Bägge ungarna har 38.7 i feber. Cornelia var dock så pass pigg att hon följde med till Maxi för att handla samt apoteket för att bunkra upp div mediciner. Likblek i huvudet med rödbrännande kinder traskade hon med mig och var vid gott mod.
-Man ska ju ha frisk luft när man är sjuk sa hon.
Nja om man nu får så mycket frisk luft genom att handla på Maxi och apoteket vet jag ju inte om jag kan hålla med om :-) men visst friska fläktar fram till bildörren iallafall.
Nu är det dax att springa vidare denna gången ut på jobbet för att ta pass nr 3 idag.
Sen måste jag vattna blommorna hos mina föräldra, lämna videofilmer innan kvällspasset tar vid och någonstanns däremellan skulle man ju försöka få till lite mat också ( om det nu är nån mer än jag som vill äta förstås )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...