SUPERFYNDAT

Passade Sofia ett litet tag idag medan Jessica var och tränade. När hon tränat klart så tog hon med sig Cornelia till skridskobanan och jag fick lite egen tid nån minut eller två innan Lasse kom hem från matchen. Jag beslöt mig för att åka ut till Familia för att se om jag kunde hitta nått skoj.
Gissa om jag gjorde.... Hittade min tänkta nyårsblåsa som jag aldrig köpte till nyår och det var ju tur det för nu var den nedsatt 50 %. Hittade en massa andra snygga kläder till halva priset och en snygg väska även den med 50 % rabatt. Nu tror jag att jag löst problemet med klädval till Patricias bröllop iallafall ,eftersom Patricia sa att det var ok med svarat kläder så är det ju fritt fram för mig att använda denna blåsan som jag nu fyndat. Fyndade även en tunn ljusaprikos bolero som jag tänkte ha till så nu fattas det bara SKOOOOOR.
Provade outfiten när jag kom hem och det blev wow från alla hål och kanter och jag tar det som ett godkännande både från min partner och barnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

din granne har skooooor... men aldrig nok......;)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...