TRE TIMMAR

Efter tre timmar så släppte Sara iväg mig. Då hade hon först gjort en bottentoning, sen la hon i ljusa slingor och sedan en toning i hela håret , färg på ögonbrynen ( numera svarta ) och sedan fön och lite lockning på det. Snyggt. Bokade faktiskt hem Sara till nästa lördag för att styla håret till mig. Hon jobbade inte på salongen men ville gärna komma hem och hjälpa mig både med hår och make up så det var jag ju tacksam för för finns det något svårare än att få till en snygg fest frisyr. Jag kan då inte få till det iallafall. Frågade henne om hon möjligtvis hade tid till att klippa Cornelia också när hon ändå kom och det ville Sara gärna. En riktig guldklimp är hon Sara och jag kan bara njuta av att bli ompysslad innan vi ska på bröllopsfesten :-)
Nu får jag väl ringa in Cornelia som varit hos grannen hela dagen, det är dax att köra till Bogarts och köpa lördagsgodis och ev hyra film.
Ha en nice kväll folks.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...