VÄLA / IKEA

Jag och Cassie körde ut en runda till Väla. Jag behövde några svarta högklackade skor som passar till min svarta klänning. I andra skobutiken vi gick in i hittade jag två par skor, lika snygga bägge fast på olika sätt. Hrm, kunde inte bestämma mig och Cassie var inte mycket till hjälp eftersom hon också tyckte att bägge var lika snygga. Velade fram och tillbaka men beslöt mig till sist att ta bägge paren. Blev förstås överlycklig när det var 30% på det ena paret, tjoho fynd idag också och två par nya skor i garderoben.
Strövade runt lite till på Väla men beslöt oss för att ta en titt på IKEA också, har ju bara varit där en gång sen dom öppnade så det var väl dax igen. Vilken jäkla labyrint det är och man måtte ju gå minst 8000 steg innan man kommer ut ur affären igen.
Både jag och Cassie var lite pipiga på vägen tillbaka till bilen, ont här och ont där hahahah.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...