BAMBUKURS

Så där ja, nu har jag äntligen fått lärt Kate att jobba med bambumassagen.
Trycket har varit stort när det gäller bambubehandlingar och jag har känt att jag inte riktigt hinner med alla och eftersom jag än så länge är den enda i Helsingborg som jobbar med det så sprider sig rycktet om denna underbara massage teknik och man blir nerringd och har inga tider.
NU har Kate tagit del av denna kunskapen och ska hem och praktisera på alla nära och kära. Lasse fick en runda och det såg riktigt lovande ut, men det är klart .....
Kate är ju en duktig massör i vanliga fall nu är det bara frågan om ren teknik.
Åh vad jag älskar att lära ut denna tekniken, så himla skoj.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...