HALVA VECKAN

Snart kväll igen och halva veckan har gått. Idag hade jag en låååång paus och funderade lite på vad jag skulle göra men jag beslöt mig för att kolla runt lite på skjutdörrsgarderober ( till Cassies blivande rum ) Krauta, Skånska Byggvaror ( billigast ) och sen blev det minsann en tur ut till Ekeby möbelaffär också. Jösses vad man blev sugen på att ha en ny soffa då och Cassie vill ju gärna ha en bäddsoffa på sitt blivande rum och det hade dom ju massa coola som dom sålde ut.
Hittade även en skit snygg TV bänk ( vår gamla har vi ju haft nu i typ 13-14 år )
Gick runt och tittade och höll på att glömma Cornelia. Hämta henne i ett nafs och sen hem och jobba och nu är det full rulle till kl. 18.00.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...