IDAG HELSINGBORG

Idag ska Cassie äntligen få klippa sig och tona håret. Med sig kommer hon att ha sin kusin Mathias samt två kompisar Emelie och Malin som ska underhålla Mathias medan hon själv sitter i frisör stolen. Jag och Cornelia kommer också att befinna oss i stan för idag är det Cornelias tur att få shoppa lite så idag är det hon och jag som gör stan. Vad dom tre andra ( Mathias, Malin och Emelie ) hittar på under tiden som Cassie blir fin vet i tusan, men dom kan nog fördriva tiden i stan.
Förkylningen....ja inte fanken är den bättre, ni vill inte veta vad jag hostar upp. Är lite matt i kroppen och som sagt det är så typiskt att jag alltid ska bli sjuk när jag väl är ledig. Bit ihop och dra på kläderna, snart sticker vi host host host fräs.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...