KUSTEN KLAR

Jippi, har pratat med Lina idag och fått besked på att det är grönt att fortsätta att utbilda i Bambumassagen. Hon vill att vi två ska träffas och diskutera uppbyggnaden av detta och prata igenom vad vi ska och vill göra. Samt att det även kommit in en nyhet som hon gärna ville delge mig också. MEN först ville hon så klart träffa mig för att se vem jag är och om kemin stämmer så klart, men oavsett så får jag lov att utbilda även om tanken som hon har är att göra något större av det och då ev tillsammans med mig.
Kan ju bara jubla...........
Nu återstår bara ett Stockholms besök ?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis/Kram från din man

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...