TAPPADE HAKAN

Fick en glad överraskning idag. För några veckor sedan så ringde det en tjej och bokade in två bambumassager, en till henne själv och en till hennes kompis. När jag tog namnen på dom och fick höra hennes kompis namn så tänkte jag ...hrm tänk om ?! Äsch tänkte jag samtidigt det finns ju säkert fler med det namnet.
Idag var det då dax för dessa tjejerna att komma på sina behandlingar och in genom dörren kommer en mycket gammal kompis till mig som jag inte sett sen stormen Gudrun ( en annan historia ) och som jag har tjatat på att hon skulle komma och få behandlingar men som sagt inte pratat med eller träffat sen stormen Gudrun.
Här står hon nu livs levande framför mig och både hon och jag tappar hakan fullständigt.
-Tina säger hon och slänger sig om halsen på mig, min Tina och kramar mig hårt.
-Slavica säger jag , ÄNTLIGEN kommer du till mig.
Slavica hade inte alls kopplat ihop mitt företag eller mig förrän hon googlat på nätet kvällen innan. Då slog det henne att hon skulle komma till mig och bli behandlad.
En rolig överraskning och det var tur dom bokat tider efter varandra så vi han att prata ordentligt.
Sen måste jag berätta också att mitt sjätte sinne gick igång under tiden som jag behandlade dom och jag hade en känsla av att dom kom från ett företag i stan som ringt mig ang bambumaterial men som dock ej har utbildning men ville köpa materialet.
Efter ett tag så frågade jag hur dom två kände varandra- Jo, det är genom jobbet säger Slavica.
-Jaha, vart jobbar ni då frågade jag.
Svaret blev.....just därifrån som jag misstänkte och fick en känsla av.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...