VILKET VACKERT VÄDER

- 9 och strålande sol. Veckan kan ju knappt avslutas på ett bättre sätt.
Har fått upp ungarna, Cornelia ska på dans och Cassie ville följa med för att titta på systers framsteg till Cornelias stora glädje.
Efter dansen ska jag hem till Kate och få bambumassage, åh vad jag har längtat efter det. Hon ska få köra på ordentligt på mina ben, härligt.
Funderar på om man kanske skulle passa på att vara ute i friska luften lite sen och då samtidigt passa på att putsa fönsterna så att man kan titta ut på det vackra vädret även inifrån, för just nu ser jag bara ett grått dis. Får se hur mycket jag orkar efter massagen ,börjar bli lite rivig i halsen också känner jag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...