110 DAGAR

Nu har mina föräldrar gått och jag har placerat mig i soffan och Lasse vid datorn. Cassie , Emelie och Cornelia dansar till Wii spelet i källaren och jag tittar på med ett halvt öga. Lasse bjöd på god mat. Tjälknöl, potatisgratäng, rödvinsglace, stekta hericoverts och ungsbakad sparris med permesanost. Mums, till detta drack vi vinet som jag bloggade om förra helgen GR-174. Fick ett klart godkännande av mina föräldrar också. Räknade ut innan idag att det faktiskt är 110 dagar sen jag slutade röka. Känns ju helt fantastiskt. Ska inte säga att jag INTE är sugen på en cigg längre för visst faller andan på ganska ofta men jag har än så länge inte fallit för frestelsen även om det varit nära några gånger.
110 dagar.....shit det är ju ganske länge och jag hoppas så klart att det ska fortsätta att gå lika enkelt hädanefter också.
Massor av applåder till mig.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...