AFTONDANS

Efter en intensiv dag var jag tvungen att titta till mina flickor för att se hur dom haft det . Lasse är ute med jobbet och jag jobbade så Cassie hade fått i uppdrag att värma lite Ravioli till henne och Cornelia. Jodå, dom hade fått mat i sig. Jag frågade hur dom hade det och Cassie sa- Jag är sur och irriterad bara så du vet det.
Cornelia sa- Cassie är dum hon bara skäller på mig. Tur jag kom upp i grevens tid och kunde sysselsätta Cornelia så hon slapp att hänga med sin sura syster.
Tonåren...är det humöret som kommer nu?
Kollade lite på TV med Cornelia innan det var dax för en godnatt saga.
Cassie kom och sa att hon var trött, hade ont i huvudet och är lite rosig om kinderna.
Sjuk?! Tack och lov att det snart är helg isåfall.
Nu får jag kolla mailen och sen slänger jag mig också i soffan.
Natti

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...