ANDAS

Paus, cyklat och hämtat Cornelia, hem, fika, ringa samtal,solkunder,tömt diskmaskinen. Paus, ett litet tag nu. Magen skrek av hunger after detta långa morgon -fm pass. Hade ändå laddat upp med dricka och frukt i källaren men vad tusan hjälper det när magen tror man går på svält, gu vad jag var hungrig.
Vet inte när jag ska ha tid att planera mig stockholmsresa, det var ju en massa grejor jag skulle tänka igenom och skriva upp som vi skulle gå igenom inför bambuutbildningarna, men jag har inte ens funderat på vad jag behöver ha med mig.
Jobbar ju sent imorgon kväll så jag måste ju bara fixa det idag eller imorgon mellan varven. Suckar djupt, jag och mina planeringar eller rättare sagt....om jag SKULLE börja ATT planera LITE bättre kanske.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...