ÄNTLIGEN

Tvättmaskinen funkar och 1600 spänn fattigare. Gissa vad man gör nu då, jo tvättar.
En skruv var det som fastnat, en stor jäkla skruv som låg och skrapade.
Vem har haft en skruv i byxan???
Mor hämtade Cornelia på skolan och tur var ju det eftersom jag dels jobbade och sen kom ju tvättmaskins reperatören också.
Cornelia han inte mer än in genom dörren förrän hon skulle visa alla kulor hon vunnit på rasten och sen plötsligt så var man mitt upp i ett muffinsbak.
Herre jösses vad hände? Cornelia ville baka och letade upp recept och plötslig så hade man en plåt med muffins.
Vilken tur att jag fick ett återbud så jag kunde baka med henne MEN nu måste jag äta lite innan nästa kund kommer.
Tack och lov att det snart är helg hahahh.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...