COFFE

Sitter och avnjuter lite kaffe. Har kommit hem från stan där jag var hos tandläkaren med Cassie. Högsta betyg även där fick hon. Lämnade henne vid skolan och fortsatte min färd till Ättekulla till Lena där jag hämtade mer fotkräm till mina behandlingar. Hem igen och hade som vanligt en jäkla massa telefonsamtal att ringa tillbaka till. Trodde ett tag att min nästa vecka skulle bli lugn och harmonisk MEN det verkar den inte bli iallafall. Kul att ha att göra men man hinner inte med något annat än jobb och hemmet känns det som.
Nu kommer snart nästa kund och jag tror att jag ska hinna hänga upp lite tvätt innan så jag tar kaffet med mig ner i tvättstugan och sveper det där.
Jösses jag måste ju packa också, det hade jag förträngt. Stockholm imorgon.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...