DAGENS SCHEMA

07.00-08.00 Ungar upp, väskor packas, starta tvätt, vika tvätt
8.15-9.30 Jobba ( ja ja jag vet fredag är min lediga dag ?! )
10.00 till ( usch ) gyn
11.00 klippas och tonas
13.00 lunchmöte med pantertanterna :-) mina kolleger
15.00 hämta Cornelia ( fast det gör nog Cassie )
och sen hem till tvätten igen. Ska passa m mina bonusbarn som jag kan kalla dom eftersom det är Jessicas små änglar som ska sova över.
Jessica bjöd in mig på en kopp kaffe idag när ska jag trycka in det då?
Christel frågade min i början på veckan om jag hade tid till en fika nån dag.
Nä det ser minsann svårt ut att få till även det.
Tror att jag får deligera ut lite hus uppgifter i helgen här så man blir klar snabbare och kan träffa lite kompisar kanske.
Utöver tvätthögen som är enorm så är det städning som står på schemat, handla borde vi nog också försöka hinna med nån dag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...