FÄRDIG

Som artist, helt slut i kontoret. Så trött att jag inte ens orkar tänka på vad jag ska ha med mig till Stockholm imorgon. Vilken väska ska jag packa i??? Alla är ju för stora för det lilla som jag lagt fram.
Håller på att bli knäpp på elementen i huset också, det porlar i dom och en del element är bara halvt varma. Skulle verkligen behöva gå igenom alla elementen och kolla termostaterna samt lufta dom MEN när tusan ska man hinna med det då????
Nä tror jag tar mig ett glas vin, glömmer elementen och packningen och oron inför morgondagens resa. Hu, avskyr att flyga flygplan om än bara för en timmes tid, jag hinner dö många gånger om på en timme om det vill si illa. Värst känns det väl nu för att jag ska flyga själv, har ingen att hålla i handen ju.
Lite jobbigt också eftersom jag har panik ångest och det ska inte mycket till för att trigga igång ångesten. Knaprar homeopat medicin nu som förhoppningsvis ska hålla mig under kontroll, brukar mumsa på det också när vi flyger till Thailand och det funkar då iallafall så det ska nog funka nu också.
Nu lita vin och glömma allt.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...