GLASÖGON

Tror att jag börjar bli gammal hahahha. Nog dax att kolla synen. Känner att jag är ganska irriterad i ögonen som jag tidigare skrev i bloggen så trodde jag ju först på ögoninflammation, sen trötthet men NU tror jag på glasögon. Ögonen rinner hela tiden ( slemhinnan blir slapp ) och igår kväll när jag skulle läsa min bok så kunde inte mina ögon ställa om sig riktigt. Med andra ord JAG ÄR GAMMAL NU.
Får väl gå till en optiker då!!!
Letar hotell i Stockholm, Göteborg där jag ska förhoppningsvis hålla kurser med tiden och nu mailar jag ut efter kostnadsförslag på grupprum till en massa hotell.
Priserna skiljer sig ju markant och eftersom det blev att jag ska stå för dom kostnaderna så måste jag ju ta allt med i beräkningen och jag inser ju nu att jag får pressa upp hennes erbjudande till mig avsevärt om det ska vara lönt.
Frågan är....kommer hon att gå med på mitt pris?
Lite mer kött på benen innan jag förhandlar med Lina.
Ganska kul faktiskt att plötsligt få helt andra uppgifter i ens tillvaro, prata och förhandla med en massa okända hotell hahah.
Simskolan väntar och efter det lite zumba för min del.
Shit vad jag är irriterad i mina ögon.

1 kommentar:

Anonym sa...

2 tips!

Klofes optik i Helsingborg= skitbra på alla sett

Choicekjeden er veldig glade for packetlösninger....(hehe har kontakter i kjeden så vil du ha tips är du velkommen at ta kontakt:)

det blir 3 tips

Du är inte mer gammel enn du kjenner dig;) så mer rödtjut och mindre klädor;)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...