GOD MIDDAG

Man är uppe men inte pigg, ja och då är det inte så att man inte är pigg för att man drack för mycket vin igår utan för att jag vaknade strax efter 04 och i vanlig ordning inte kunde somna om igen. Var hemma från Stefan och Catrin ca 01.45 så det var inte många timmars sömn man fick innan man vaknade av Lasses snarkningar för en ggr skull. Brukar ju vara jag som står för oväsnet i denna familjen annars.
Efter ett par timmar så kom jag på att Cassie sov över hos Emelie så jag gick in och la mig i hennes säng och somna till slut efter mycket om och men.
Men gu vad trött jag är , kroppen är helt matt och jag orkar ingenting känns det som.
Måste verkligen dammsuga. Lars är iväg och lämnar Corenlia på Tropikariet sen skulle han handla ,vi har inte ens haft tid till att handla på hela veckan till oss för varje sekund har varit upptagen av än det ena än det andra. Tja det är ju inte så att vi ätit skorpor men nu är det tomt i kylskåpet och behövs fyllas på.
Nä, nu blir det köket sen en dusch, sen tvätten och sen soffan ( kanske )om jag har tid ,fniss.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...