HEMMA FÖR ATT VÄNDA

Hemma igen från XXXXL lutz. Min far höll på att få tupp juck på mig och mor som skulle kunnat gå runder i flera timmar till och bara tittat på allt fint dom hade.
Shit , jag skulle lätt kunna slänga ut både den ena och andra gamla möbeln för att slänga in lite nytt igen. Jösses vad mycket coolt dom hade och vilka fantastiska priser. Säger bara WOW. Det blev inga möbler denna gången för min del men däremot en hel del nya sängkläder.
Kom hem bara för att se min komihåg lapp ( jäkla tur jag skrev den då ) att jag måste köpa födelsedags present till Filippa tills imorgon då Cornelia ska dit på kalas. Hade helt glömt bort det. Väntar nu på att Jessica ska komma med Cornelia och Sofia så jag kan köra ut till Toys R us och handla nått. Hihi, vad bra det är när vi kan bolla fram och tillbaka med ungarna så vi kan få gå i lugn och ro ibland och titta , skulle jag tex haft med Cornelia till Lutz idag så hade hon ju omkommit ....eller rättare sagt jag hade omkommit för Cornelia har ju en tendens till att provsitta / provligga alla möbler som man går förbi.
Hade inte kommit igenom halva varuhuset än om Cornelia följt med.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...