HOME SWEET HOME

Hemma igen efter en sköna men intensiva dagar i Stockholm. Tog tyvärr med mig en betungande huvudvärk som inte alls verkar vilja släppa taget om min hjärna.
Blev inte bättre av att jag satt och pratade med en arbetskompis till Lasse hela flygresan hem, fick ju nästan nackspärr på kuppen. Nu blir det strax premiär grillning och det doftar fantastiskt gott. Lite vin på det och jag lär väl somna innan melodifestivalen börjar med tanke på mitt tidiga uppvaknande imorse.
Det blev iallafall bestämt att jag ska hålla utbildningarna i Malmö, Göteborg, Stockholm och ev Gävle, nästa fråga är bara priset . Vad jag ska ha för att genomföra dessa utbildningarna. Nä, nu orkar jag inte skriva mer utan tar kväll från datorn.
Jag håller tummarna för att Eric Saade vinner ikväll, bara så ni vet .-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...