MÅNDAG

04.23. Så mycket var klockan när jag slog upp dom blå gluggarna och omöjligt kunde stänga dom igen. Har legat och snurrat och snurrat och när Lasses klocka ringde då somnade jag. Synd bara att han väckte mig tio minuter senare då det var dax för mig att gå upp. Fy vad trött jag är. Plötsligt så började Stockholmsresan falla på plats och jag började fundera runt omkring det på allt jag ska släpa runt på, hur jag ska lägga upp allt osv, osv.
Gjorde tappra försök till att inte tänka MEN det var kört.
Huvudet,nacken och ryggen värker efter denna sömnlösa natt och nu ska man ta itu med andra människors värkande kroppar när man behöver det som mest själv.
Som sagt, bara till att kavla upp ärmarna och köra på.

1 kommentar:

Maria sa...

Hu, det är inte kul när det snurrar så, men å andra sidan kan man ju förstå ditt huvud, med allt nytt som är i görningen!

Så kul att du ska ut och fara i vårt långa land lite, tåg lär vara underbart att färdas med, kan du blogga låååånga inlägg medan du vilar upp dig :)

Vi ses imorgon!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...