RÖJNING

Oj ,oj detta vädret sätter ju verkligen en raket i rumpan på en. Vilken jäkla energi man får. Här har det röjts i hallen, slängt en massa saker i garderoben i hallen som legat där sen Cornelia var liten, bort med alla gamla skor som ingen kan ha eller vill ha för den delen. Fortsatte min röjningsväg upp till garderoben där jag har alla dukar, gardiner m.m och fick även där städat undan en jäkla massa som aldrig ändå kommer fram. Varför spara på en massa?! Mina föräldrar var och hämtade bäddsoffan i pyssel rummet och i ett litet svagt ögonblick så funderade jag på att Cornelia kunde flytta in där medan jag gjorde iordning hennes gamla rum, har ju tänkt att det ska bli vårt sovrum. Hade tänkt tvärtom egentligen men den här ordningen kanske blir enklare ??? Tål att fundera på.
Var ute ett tag också i detta fina vädret idag, plockade lite i trädgården. Vilket härligt väder :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...