SOLSKEN

Solsken ute ,härligt!
Cornelia och Sofia vaknade strax innan halv åtta. Nu är det redan full rulle på dom.
Jessica kommer och hämtar småttisarna halv tio för sen ska jag och min mor köra ner till Malmö och köpa en bäddsoffa till deras anex så att det blir klart för uthyrning.
Lars är iväg på match, han åkte tidigt och trodde inte han var tillbaka förrän efter 16.00 tiden. Jag får inte glömma att handla present idag för Cornelia ska på kalas imorgon. Känner jag mig själv rätt så lär jag ha glömt det igen om en timme, bäst att skriva upp det.
I kväll ska vi till Stefan och Catrin på middag ,ser vi fram emot.
Nu får jag väl ge småttisarna frukost och sen är det tvätten IGEN, suck men jag börjar se ett slut på högen. Tror jag är inne på maskin nummer sju sen i torsdags eftermiddag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...