TAR DET LUGNT

Lars tog Cornelia till simskolan även om jag egentligen planerat in att göra det men jag orkar inte och Lars sa att han kunde köra henne idag så jag nappade på det.
Tror faktiskt att jag skippar mitt älskade zumba idag också och då är det ju nått som är tokigt när jag gör det frivilligt.
Tänkte faktiskt ta en promenad nu istället medan dom är på simskolan, tror att lite frisk luft skulle göra susen för min gummi hjärna idag.
Ja det gör jag, en lång och rask promenad istället för zumba passet ( fast zumba är hundra gånger roligare ).
Tror också att jag ev har en ögoninflammation i höger öga, varit röd och irriterad hela dagen och NU kliar det som f-n också.
Allt på en gång, bara kom med all skit nu, lika bra så det kommer ur världen.
Nu en P-R-O-M-E-N-A-D

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...