THANK GOD ITS FRIDAY

Nåja , kanske inte fredag riktigt än men för mig börjar fredagen nu....eller nästan nu. Har en kund imorgon bitti men den räknas knappt för det är bara en.
Känner mig trött i ryggen och precis som alltid efter att man varit ledig en vecka så har man ju kalendern full och för varje kund och för varje dag så blir man bara tröttare och tröttare. I kroppen alltså. Det är fan tungt att vara massör, inget lyx jobb som många tror utan ett jäkla slit med massor av obekväma arbetstider.
Arbetstiderna sätter man förvisso själv men man får ju jobba när kunden kan komma om du vill ha något att göra. Fast det spelar egentligen ingen roll vilka tider eller hur tidigt man än börjar för man har fullt i kalendern ändå från morgon till kväll.
Love my work men fy f-n nu är JAG trött i min rygg.
Blir ett glas rött ikväll eftersom det aldrig blev det igår.
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...