TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Har nu kommit hem ifrån en heldag på stan med diverse aktiviteter som sagt.
Lunchen på Harrys kan jag INTE rekommendera Vi tog en GI meny och visst salladsbordet var väl helt ok men köttet var en seg jävla klump. Fick iof erbjudande om ett nytt stycke kött men då hade alla andra redan ätit upp så jag kände att det kunde kvitta. -Du får ta en extra bit kaka säger servitrisen till mig när vi frågar efter kaffe. Går och tar kaffet och ser fram emot något gott och sliskigt att stoppa i oss till kaffet och vad ligger det i korgen....torra finska pinnar.
-har ni inget annat frågar vi?
-Jag ska kolla säger tjejen och går iväg.
Kommer tillbaka med några andra torra kakor, vi bara tittade på henne och frågade var var kladdkakan blev av.
95 spänn för en seg klump kött och torra kakor, nä HARRYS ska man INTE luncha på.
Nu slängs man in i verkligheten igen när man kommer hem och går ner i källaren till tvätthögen som inte verkar krympa. Måste hinna att dammsuga av ungarnas rum innan övernattningskompisarna kommer så dom slipper sova på kanintollar :-)resten av städningen tar vi på lördag eftermiddag eller söndag då alla är hemma.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...