BARA VARA SYNDROMET

Pust, det var en lång men trevlig dag tillsammans med Cassie. Vi körde ner till stan, fixade det där hårmedlet som Sara rekomenderade oss, handlade present till Sofia ( en liten )sen inom BR där vi inte hittade nått alls. Vidare till KappAhl, Cassie hittade byxor, H&M shorts och linne , växlade pengar på Knutpunkten, vidare till Toys R us hittade det vi skulle, ut på Familia fixade ny telefon till Cassie-en Iphone 4,inom City Gross köpa lördagsgodis, hem installera telefonen.
Tja det är det vi gjort idag.
Tyvärr har jag idag upptäckt att Cassie har samma korta humör som jag hade när jag var tonåring ( och ibland fortfarande ). Vi fick inte igång hennes telefon och trots att jag sa att vi gör om det så blev hon sur och skrek och gick på för att vi helt enkelt inte kunde begripa hur man gjorde.
Hon låste in sig på toa helt hysterisk men efter ett tag när hon typ idiot förklarat mg fick JAG, den mest otekniska människan igång hennes telefon och allt var frid och fröjd. Fick man ett tack?!
Nopp, och det värsta av allt är .....jag var precis likadan. Suck!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...